Hogy tudsz gyorsan és eredményesen fogyni a combodból és a hasadból?

Hogy tudsz gyorsan és eredményesen fogyni a combodból és a hasadból?

Edzés, tabletták, csodadiéta és talán még valami? Hogy adhatjuk le a felesleges kilókat a combról és a hasról? Diéta és étrend-kiegészítők.

Hogy fogyhatunk gyorsan a combból ?

Ha azon gondolkodsz, hogy fogyhatnál a combodból még tavasz előtt, próbáld ki a hatásos 3in1 módszert, amelynek lényege a kozmetikumok, az edzés és a diéta összekapcsolása, fogyást segítő étrend-kiegészítővel.

 

2017 új fogyasztó módszerei

Új tréning a celebmagazinok borítóiról? Az életmódodhoz igazított diéta? Vagy esetleg természetes összetevőjű étrend-kiegészítők? Kiválogattuk a legérdekesebb és leghatékonyabb fogyókúrás módszereket, melyek 2017-ben a legnagyobb népszerűségnek örvendenek. Megtudhatod, hogy szabadulhatsz meg a nem kívánt kilóktól eredményesen még a nyári strandszezon előtt, és kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb diétát. Nézd meg, hogy fogyhatsz idén!

  1. Kozmetikumok és ápolás

A comb környékén felhalmozódó zsír nagyon gyakran narancsbőrrel is jár. Ez a semmiképp sem esztétikus, a comb és a fenék környékén lerakódó zsírszövet egyenetlen, hullámos bőrt eredményez. Ezért ha azon gondolkodsz, hogy fogyhatsz a combodból, semmiképp sem hagyhatod figyelmen kívül.

Ezen testrész karcsúsításához sajnos nem elég a diéta és valamely étrend kiegészítő. A comb fogyasztására igénybe kell venned ún. „külső” fogyasztószereket is, például krémet vagy masszázst, amelyek nem csak a zsírszövet izommá alakítását segítik elő, hanem a bőrt is feszesítik ezeken a területeken, csökkentve ezzel a narancsbőr láthatóságát. Ráadásul az ilyen kezelések optikailag is karcsúsítják a combot és a feneket.

A legjobb és leghatékonyabb megoldás speciális narancsbőr elleni krémek használata, amelyek tartalmaznak többek között koffeint és más „melegítő” anyagokat, például kapszaicint, ami felszívódás után serkenti a sejtek anyagcseréjét, fokozva ezáltal a zsírégetés.

Az, hogy naponta hányszor kell használni az adott készítményt, attól függ, hogy milyen gyorsan tervezel lefogyni. A legjobb naponta két alkalommal bekenni a comb környékét, amihez limfatikus (nyirok) masszázst is lehet társítani. Érdemes erre a célra kialakított kesztyűt vagy masszázsgörgőket is használni. Ez az eljárás serkenti a nyirokedények működését és segíti a nyirok elvezetését. Ennek egyenes következménye a zsírszövet csökkenése a kezelt területen.

  1. Edzés

A comb és fenék fogyasztásában tökéletes eredményt hozhat a könnyű, feszesítő edzés. Most talán azon gondolkodsz, hogy mit jelent a „könnyű” kifejezés és hogy fogyhatsz gyorsan, erőfeszítés nélkül?

Nem késünk a válasszal: a haserősítő edzésnek egyáltalán nem kell fárasztónak lennie! Természetesen a futás biztosan megteszi a hatását ilyen esetben, de ha nem szereted kifárasztani magad, választhatsz más, nyugodtabb aktivitást is. Kiváló eredménnyel jár például a biciklizés, akár hagyományos, akár otthoni típuson. De beválnak a különböző felülések és kitörések is.

  1. Diéta és étrend-kiegészítők

Ha gyorsan akarsz fogyni, mindig törekedj a biztonságra! Ha sportolsz, vagy kozmetikumokkal kezeled a túlsúlyt, mindig válassz aktivitásodnak megfelelő diétát. És ez nem feltétlenül fogyókúrás diétát jelent! Igazából a legtöbb esetben eheted szinte ugyan azt mint korábban, egyedül a cukrot kell minimálisra csökkentened az étrendedben.

Egyél helyette sok rostot, ami lehet könnyen oldódó, mint a kása vagy rizs, vagy gyümölcsrost, például alma, citrom, stb. Ennek köszönhetően csökken az édesség utáni vágyad (teltebb érzést váltanak ki), és az anyagcseréd is gyorsabb lesz. Egyúttal az edzésre is több energiád marad.

A diéta része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel. A méregtelenítés szempontjából javasolt a szénsavmentes ásványvíz, az anyagcsere felgyorsítására pedig a vörös tea. A jobb eredmény érdekében szedhetsz valamilyen fogyasztó tablettát, ami magas koncentrációjú fogyást elősegítő növényi kivonatokat tartalmaznak. Például zöld kávét, perui borsot vagy guaranát.

Összefoglalva jegyezd meg, gyors fogyás a combból csakis ún. 3in1 módszerrel lehetséges – kozmetikum és külső ápolás, edzés, valamint diéta és étrend-kiegészítő!!! Csak ekkor számíthatsz valóban káprázatos eredményekre.

Hogy fogyhatunk gyorsan a hasból?

Ha azon töprengsz, hogy fogyhatsz a hasból, ne azzal kezd, hogy vajon sikerülhet-e… A legjobb, ha rögtön munkához látsz. Tél van, még rengeteg időd van nyárig. Ha most elkezded, gyönyörű lapos hassal mehetsz nyaralni!

Először is, csak semmi radikális diéta! Sokan azt hiszik, hogy úgy lehet gyorsan fogyni, ha egyből egy szigorú Dukan féle diétára állnak át. Csakhogy ez tévedés.

Ha könnyen hízol, a koplalás több kárt okoz a szervezetedben, mint amennyi hasznot hozhat. Először is, szörnyen fogod érezni magad. A vitamin-, ásványianyag- és energiahiány az egész kinézetedre káros hatással lesz, és nem azért fogyókúrázol, hogy végül rosszabbul nézz ki!

Másrészt garantált a jojó-effektus. Sajnos a brutális igazság az, hogy a gyors fogyás következtében a szervezet gyorsan akarja majd „visszaszerezni” az elveszített energiát. Éppen ezért, megelőzés céljából több zsírt kezd elraktározni, tehát többet hízol vissza, mint fogynál…

Ráadásul a bőröd állapotára is fatális következménye lesz. Ha gyorsan fogysz, a bőröd nem tud megfelelő tempóban összehúzódni, és elveszti rugalmasságát. Mi több, ha később a jojó-effekt hatására újra meghíznál, a bőröd még jobban széthúzódik! Kijelenthetjük, hogy az ilyen könnyelmű hozzáállás egyenes következményei lesznek a striák.

Mit kellene tennünk? Hogy lehet egyszerre biztonságosan és gyorsan fogyni? A legjobb az étkezési szokásaid megváltoztatásával kezdeni. Először a cukorbevitelt csökkentsd le, de ne teljesen és ne túl hirtelen, inkább kis lépésekben. Csökkentsd a teához és kávéhoz adott cukrot, fogyassz kevesebb édességet, az édesített üdítőket cseréld vízre vagy teára.

Gazdagítsd az étrendedet fogyást elősegítő összetevőkkel. Ez lehet vörös vagy zöld tea, rostokban gazdag zöldségek és fűszerek (pl. gyömbér, fahéj, csili, bors, stb.).

Fokozatosan, miután már hozzászoktál az új étrendhez, növeld a fogyasztó hatású összetevők mennyiségét, miközben tovább csökkented a cukrot, zsírt és szénhidrátot. Érdemes koncentrál zöldség-, gyümölcs- és fűszer-kivonatokat is fogyasztanod, például étrend-kiegészítők formájában. Ezek többsége javítja az anyagcserét, és nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat biztosít a szervezeted számára, a fogyókúra megterhelő időszaka alatt.

Ne feledd, ha szeretnél gyorsan fogyni, a mozgást sem hanyagolhatod el. Természetesen nem kell ezernyi felülést végezned naponta. Kezdetben elegendő – akár csak az étrendedben – kis lépéseket tenned. Járj egyenes háttal, húzd be a hasad, sétálj többet. Ezt kiegészítheted más aktivitással.