Weider 6 aerobik edzés – a gyönyörű has titka

Weider 6 aerobik edzés – a gyönyörű has titka

Ismerd meg az ideálisan kidolgozott gyönyörű has titkát! Ha a lapos és izmos has az álmod, próbáld ki a Weider-féle edzéstervet!

Ez nem más, mint különböző gyakorlatok összeállítása, melyek segítenek neked kidolgozni és erősíteni hasizmod. Ahogy a neve is mutatja, hat gyakorlatról van szó. Nehézsége abban rejlik, hogy a gyakorlatokat folyamatosan, a hasizom ellazítása nélkül végezzük. Ez egyáltalán nem könnyű, a gyakorlatot abban a helyzetben kell néhány másodpercig mozdulatlanul tartani, amikor az izmokat a legnagyobb terhelés éri. Őszintén szólva, a Weider edzés a gyakorlatot végzőtől komoly elszántságot igényel. Ne felejtsük el, hogy a lentiekben bemutatott gyakorlatok mindegyikét lapos talajon kell végeznünk.


1. gyakorlat

Helyezkedjünk el hanyatt fekvésben. Karunkat tartsuk kinyújtva a testünk mellett. Emeljük meg mellkasunkat. Az egyik lábunkat húzzuk fel és hajlítsuk be 90 fokban úgy, hogy a combunk is derékszöget zárjon be ágyékunkkal. Ebben a pillanatban a térdünkhöz nyúlunk, és megtartjuk ezt a helyzetet 3 másodpercig. Ereszkedjünk vissza fekvő helyzetbe, majd ismételjük meg a gyakorlatot a másik lábbal.

2. gyakorlat

Az első gyakorlathoz hasonlóan végezzük, azzal a kis különbséggel, hogy a mindkét lábunkat egyszerre húzzuk fel.

Ez a gyakorlat abban különbözik ez elsőtől, hogy kezünket nem a testünk mellet tartjuk, hanem tarkóra tesszük.

4. gyakorlat

A 2. és a 3. gyakorlat összekapcsolása: elvégzése közben mindkét lábunkat felhúzzuk és a kezünket tarkóra tesszük.A kezünk a tarkónkon marad összekulcsolva. Megemeljük mellkasunkat. Felváltva emeljük fel egyik, majd másik lábunkat, hasonlóan az 1-es és 3-as gyakorlathoz. Most azonban nem tartjuk meg a lábunkat a legnagyobb megterhelésnél, hanem bicikliző/olló mozdulatot végzünk velük. A lábakat 5-15 alkalommal váltogatjuk.

6. gyakorlat
Megemeljük mellkasunkat és mindkét lábunkat, nyújtott állapotba. Megtartjuk ezt a pozíciót 3 másodpercig.